On the road again..

Ja, nå begynner det å bli en stund siden jeg har skrevet her. Har vært enormt mye å gjøre. Men nå er skolen ferdig og jeg er på roadtrip sammen med min familie:) I dag går turen til Las Vegas. Vi har vært ute en uke nå og det har bare vært helt fantastisk! Skal skrive mer detaljer når jeg kommer hjem.

Det ble 50 / 50 sjanse for at jeg fikk Vans. Jeg konkurrerte med ei i klassen som ser ut til å komme rett ut av en Vans reklame og hadde brukt 8 uker på å lage en portfolio spesielt for Vans, så jeg ble ikke akkurat overrasket at hun fikk den.  Jeg var hos intervju hos Bedrock Brands, Reebok/adidas og Royal Elastick (utrolig kult skomerke) Jeg fikk tilbud både hos Bedrock og Reebok/adidas:D Så det var ganske kult!! Jeg valgte Bedrock (selv om merkevarebygging ikke var førstevalget mitt) siden de er rett ved San Francisco og også på Hawaii!! Og jeg fikk mye bedre kontakt med de enn Reebok. De holdt også til ved Boston, så det hadde blitt veldig langt å reise. Var faktisk en litt deilig følelse og kunne si nei til Reebok. Føler deg litt ekstra stor når en kan gjøre noe slikt. Vi får se i sommer om det var et smart valg.

Så Peder og Ingrid, hvis dere leser dette. Vi kommer til å være i samme by i sommer:)

Men nå er det frokost her i campingbilen så jeg får avslutte her.
Skriver mer neste helg!

One Response to On the road again..

  1. Marte Stine says:

    Så bra med jobb Heidi. Gratulere. Det blir gøy.

Leave a Reply

