En uke i ny jobb, nytt sted og ny bolig

-med masse nye mennesker

Ja, naa har jeg kommet meg til San Francisco, Berkeley og Oakland. Jeg kjorte oppover hit den 9. mai. Jeg bor i Berkeley, jobber i Oakland og shopper i San Francisco:) Livet kunne ikke vaert noe bedre akkurat naa. Jeg har funnet meg en super plass aa bo, har en avslappet og deilig jobb, har helger FRI og kan gjore hva jeg vil om kveldene. Sola skinner og huden min er ikke gjennomsiktig lengre, den begynner faktisk aa bli litt beige:P Jeg tror dette kommer til aa bli en sommer som blir liggene langt frem i minneboka.

Jeg blir her til 12. august, saa reiser jeg ned til LA siden flyet mitt til Norge gaar der i fra 15. august. Saa det betyr at jeg er tilbake i Oslo den 16. og den 18. er det paan igjen med skole paa AHO. Jeg har veldig lyst til aa ta diplomoppgaven min i California, men jeg faar se om AHO lar meg gjore det. Hvis ikke saa ser jeg ikke bort i fra at jeg tar et internship til for jeg slutter paa skolen. Med aa ta et intership faar en laere mye som en ikke faar laert paa skolen, pluss at en har ikke noen store forpliktelser. Og samtidig faar en en sterkere folelse paa hva en har lyst aa jobbe med naar en er ferdig. I et internship kan en teste ut felter innenfor industridesign som en kanskje ikke har lyst til aa jobbe med i en lengre periode, men vil faa litt erfaring fra. I de siste dagene har jeg til og med tenkt tanken paa aa soke internship for allerede hostperioden. Men jeg har lyst til aa komme hjem en tur forst da. Pluss at det maa vaere et internship der jeg tjener nok penger til aa leve av det. Det gjor jeg ikke naa.


En vanlig dag på jobben..=)

Snart kommer det mer om roadtripen med familienosv.

Leave a Reply

