Sex and the city

For to uker siden reiste jeg ned til LA for å besøke vennene mine. Fikk jo aldri tid til å finne på ting sammens med dem da jeg bodde der siden ACCD tok opp all av min tid.. og deres. Siden det var denne helgen “Sex and the City” filmen kom ut ble det et tema party på lørdagen der vi først dro på en salong og fikk ordnet neglene våres i typisk LA stil før vi dro hjem til Heather og lagde drinkene jentene i filmen drikker. Utpå kvelden dro vi for å se filmen og hadde planer om å dra ut (jeg i alle fall), men filmen var ikke ferdig før kl 02 så da var alt stengt rundt omkring. Men det var en koselig kveld. Artig å gjøre noe mer enn å bare lage til en fest. Tidligere den lørdagen var jeg innom der jeg bodde før. Det var som jeg aldri hadde flyttet ut. Foreldrene til Matt, Babette og Marty kom med frokost til alle sammen (In and Out burgere) Så dro jeg videre for å henge sammen med min “luch buddy” Daniel fra skolen. Søndagen gikk til soling og film før turen gikk tilbake til SF. Veldig grei flytur, tar bare rundt 50 min, så det blir nok flere turer til LA=) Jeg fikk Disneyland billett til bursdagsgave fra Heather så jeg må prøve å komme meg nedover snart.

Leave a Reply

