Så var det skoen da

Fredag brukte en gang i tiden å bety helg for meg, men nå betyr det starten på en ny uke. Torsdag er siste dagen i uken der jeg har undervisning så da er det fullt kjør igjen på fredagen. Siden jeg prøver å få ferdig skoen som jeg designet sist semester til en konkurranse i slutten av februar så har jeg holdt på å pusse pusse og atter pusse i dag. Mellom ventingen av at primaren skulle tørke holdt jeg på med rendringer av materialer for vis.com 5. Forresten så fikk jeg en ny mail fra læreren min:) Vi har en lukket gruppe på facebook der vi får linker og info til klassene og så velger han de beste arbeidene og ber oss legge de ut der. Og i går fikk jeg beskjed om å legge ut “the tree bag” som dere ser på sist blogg! Så det er ganske kult.

dscf3767.jpg

dscf3768.jpg  

dscf3771.jpg


Sleeping time!

One Response to Så var det skoen da

  1. Marte Stine says:

    Så bra modell. Gleder meg til å se den ferdig.

    Marte

Leave a comment